tisdag 17 april 2012

Mellis

Sitter i soffan och dricker en proteinshake som tröst efter min sunkiga träningsrunda.
Gick ut för en löprunda, men idag var kroppen inte riktigt med mig. Fick gå flera gånger, orkade helt enkelt inte. Benen var sega och tunga. Lyckades dock springa en hel låt med högt tempo, något bra iallafall.
Överraskades dock av snöblandat regn i motvind sista kilometern hem. Då ångrade jag lite att jag gått ut överhuvudtaget.

Har varit uppe sen 7 och pulat i tvättstugan. Är inne på sista timmen nu, ska låta det sista torka ordentligt.

Ska efter det duscha och sen slänga ihop en kycklingsallad. Får finbesök på eftermiddagen :-)

Vad gör ni idag?

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att det var så jobbigt, men det går säkert bättre nästa gång. Så grymt tufft av dig att du inte gav upp och gick hem igen :)

    Älskar kycklingsallad!!! :D

    Jag ska ta kort på massa kläder jag ska skänka och plugga lite matte :D

    SvaraRadera
  2. Ja, att skriva upp vad man äter tycks hjälpa en hel del :) Bra att det finns så enkla knep!
    Dock så har jag "glömt" att skriva upp både igår och idag. Men, snart så :)
    Ja hejja oss vad bra vi är!!! :)

    Att träningen känns så där jobbig brukar drabba mej med. Man blir lagom sur när det händer. Men, nya tag som gäller bara! :)

    SvaraRadera