lördag 1 januari 2011

110101

Första dagen på år 2011 har snart passerat. Dagen har gått otroligt fort och vi har sovit i omgångar jag och maken. Men en 40-minuters promenad har vi iaf tagit i halkan!

Gårdagen var heeeelt suverän! Vi var hemma hos goda vänner och firade med massa mat och nya bekantskaper. Totalt var vi runt 23 personer tror jag, och det var en himla lyckad kväll. Vid 12-slaget gick vi ut för att kolla på raketer, och gissa om jag blev chockad när jag möttes av ett spöregn! Det var hur länge sen som helst som det regnade ute, och på självaste nyårsafton vid 12-slaget vräkte det ner och blåste storm!
Jag behöver väl knappast säga att vi gick in lika fort som vi gick ut ;-)
Riktigt lyckad kväll fick vi iaf!

Nu ska jag glutta lite på tv, sen blir det nog en dusch och sedan sängen.
Ha det fint!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar