måndag 3 januari 2011

110103

Hade skrivit världens inlägg förut, men så försvann det!
Dumma dumma!

Jaja, vi är redan inne på 2011s tredje dag! Tiden går fort som bara den! Har varit krasslig till och från under hela dagen..jaa ända sedan jul faktiskt. Halsen är svullen, och jag känner mig inte riktigt på topp. Jag var och handlade förut, laddade upp med frukter och Paulúnjuice, och Mivitotal! Man måste ju försöka iaf :-)
Ska iaf gå och jobba lite extra imorn. Ju längre tid man är hemma och dålig, desto svårare är det att komma tillbaka till jobbet. Så ikväll blir det tidigt i säng!

Vi håller på och letar flyttfirmor för fullt med! Skönt det vore att slippa flytta själva, kan vi få offert på flytt+flyttstäd vore det najs. Väntar iaf svar från 2 flyttfirmor :-)
En har jag fått svar ifrån, men de har inte någon flyttstädning i sitt pris. Men städningen kan man ju faktiskt göra själv...men skönt att slippa :-D

Hoppas att ni haft en bra dag!
God fortsättning önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar