fredag 22 juli 2011

freeeeeedag

Hej!
Tjuvvägde mig imorse (igen!) och vågen visade -2.8kg!! Detta innebär att jag har 6.2kg kvar tills jag är redo för operation :-)
Gött mos! Mooossss...potatismooos...längtar tills jag får äta det(dröjer ca 7veckor)!

Idag har jag försökt roa mig lite på stan. En dejt med Anna ingick, mycket trevligt! Hittade även en väska som jag köpte. Eftersom jag nu måste ha vatten och shakes med mig vart jag än går så var jag tvungen att ha en snygg väska o ha det i. Japp, så är det!
Visst är vi kvinnor bra på att komma på ursäkter för att köpa saker? ;-)

Har sett lite andra bloggare som har gjort någon form av belöningssystem när de gått ner ett visst antal kg/nått en speciell vikt.
Jag tänkte med göra det. Fast det enda som jag vill ha är en ipod nano eller någon annan bra mp3seplare. Så efter 15kgs viktnedgång ska jag köpa en sån!

Håller på att leta efter recept på soppor, något som jag kommer att äta 2 veckor efter operationen. Tänkte göra iordning det redan nu, så jag slipper laga massa mat direkt efter operationen. Bara att ta fram ur frysen när det är dags att äta.
Snabbt och smidigt!

På måndag är det lön igen, gött mos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar