torsdag 21 juli 2011

Torsdag och snart slut på semestern

Jaa snart är det slut på mina 2 veckors semester. Känns faktiskt helt okej, kommer ju att vara sjukskriven några veckor i augusti/september. Så nu är det skönt att komma tilbaka till jobbet ett par veckor innan operationen.

Det går bättre och bättre med maten ehhh pulvret menar jag ju! Har inte tänkt på mat lika mycket idag, och jag känner mig mer mätt.
Lyckades även ta mig till gymmet idag. Dock blev det ett lättare pass och efteråt en 40min promenad.

Håller på att göra iste nu. Aldrig gjort det förut, men kan ju hoppas på det bästa. Får söta med sötningsmedel eftersom socker är et BIG NONO för mig just nu.

Hoppas er dag varit bra. Nu blir det lite slapp framför tvn, sen dusch o äta dagens sista mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar