torsdag 28 juli 2011

trötter...

Det har hittills varit en väääääldigt lååång dag. Jobbat som vanligt och sen har jag varit på födelsedagskalas hos en av mina äldsta vänner :-)
Mycket tårta och gott hade dem, men inget sånt för min del. Åt dock lite vattenmelon och 5-6st körsbär. Det var minst lika gott!

Jag hoppas verkligen att jag lyckas gå ner mina 9 kg. Har varit bättre på att INTE väga mig denna vecka. Vägde mig lite löst igår, och då hade jag bara 5kg kvar! Eller lite löst, haha hur fan väger man sig lite löst? Jaja stod på vågen iaf och den visade att det bara är FEM kilo kvar!
Idag har jag sprungit som en tetting vid roboten, så kommer bli riktigt förbannad om inte vikten pekar neråt på måndag haha!

Funderar varje dag på vilken måltid som skall bli min första efter operationen och efter flytande/mosade kosten.
Ryggbiff är mitt favoritkött så det kanske blir något sånt :-)

Imorn är det fredag och sen är det helg! Gött!
Får väl ta liten promenix eller göra något annat spännande för att få lite motion.

Strax dags att gå till sängs nu. SKÖNT!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar