torsdag 17 maj 2012

Bloggar dåligt

Fick höra för någon timme sen att jag bloggar dåligt, så kände att jag var tvungen att skriva några rader ;-) Jobbat natt tis+ons, på måndag kommer det bli den sista jobbnatten! Känns riktigt bra, vill helst sluta NU (vilket jag iofs kan då jag bara är timanställd), men lite snäll kan jag va tycker jag. Imorn blir det att gå upp kl 5 (!), bredvidgång med start kl. 6 är vad som väntar. Det var läääänge sen jag gick upp innan kl 6 o nu ska jag helt plötsligt upp en timme tidigare. Men det kommer nog att gå bra. Jag har fått mitt schema för kommande arbetspass som PA. Känns helt ok, bra schema. 12 veckors schema, 6 veckor jobbar jag ca 80%, resterande 6 veckor jobbar jag 73%. Lite lagom tycker jag. Många dagpass med :-) Hoppas det går bra med bredvidgång o så bara! Ikväll har vi grillat hemma hos bästis med familj. Gott kött! Rabarberpaj till efterrätt....möööööööms! Nu orkar jag inte vara mer social här! Ska dricka upp min resorb, ta mina panodil och krypa ner i säng <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar