torsdag 3 maj 2012

Ototot

Heeeeeeeeeeeeej! Ledig idag, sköööönt som bara den. Dock så började veckan sämre, hade jätteont i halsen o va svullen o dan. Så igår tog jag mig till vårdis där de konstaterade en rejäl halsfluss. Fick penicillin att käka ett par dagar. Har inte märkt någon förbättring än..men det kickar väl igång snart. Väl på vårdis fixade dem även en beställning av mina 6månadersprover efter op. Fick ju inga av Aleris, men det var inte problem att ta dem via läkaren på vårdis. Ska gå dit när jag slutat med penicillinet :-) Jobb som gäller i helgen, vet inte om jag ska va hemma på fredagen iallafall. Känner mig helt slut. Inte van att vara sjuk och ha feber o skit, tar på krafterna! Ska snart få äta frukost iallafall! Penicillin ska tas 1 tim före mat eller 2 tim efter...fatta att jag är hungrig nu! Tänkte njuta av solen och dra mig ner till stan en sväng. Ska nog köpa mig en ny bikini! När det är sol o fint vill man ju kunna vara ute o sola med :-) Köpte ett par nya solglasögon igår, från Carrera...Rayban är sååå uttjatad! Mkt fina! Nää, nuu fruuuuuukooooooooossst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar