onsdag 9 maj 2012

Tudels!!

Godkväll i regnvädret! Sitter framför tvn...nyäten o smådumpig typ haha. Kickling m liiiis o sötsul såååås åt jag ikväll. Orkade inte laga mat, är ensam hemma, karln jobbar sent. Jaa ni, inte hänt alltför mycket den här veckan. Intervju i måndags, gick väldigt bra...tror jag iallafall :-) Det var en fast tjänst som personlig assistent...eller två tjänster totalt. De skulle ha 3 stycken på intervju. Så god chans att få en tjänst iallafall :-) Får jag inte den här tjänsten, så kunde jag få nattvik hos andra brukare. Men åter till den fasta tjänsten! Imorn ska jag träffa brukaren, håll tummar och tår för mig! Igår var jag äntligen hemma hos Anna och spanade in nya lägenheten och umgicks till sena kvälla :-D Jättemysigt och välbehövligt!! Idag har jag jobbat 11.30-16 och sedan blev det fika hos <3 med familj! Är glad över att ha så fina vänner! Ni är min familj! Nu ska jag dricka upp min cola, sen ska jag diska och så morötter i en balkonglåda. Balkongen börjar se ut som en tattarbalkong med alla odlingar hahaha! Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar