söndag 20 november 2011

Helgen som gått

Tjo!
Har inte blivit alltför slitigt i helgen. Igår servade vi till min bil, bytte olja+oljefilter, nytt luftfilter o nya tändstift. Jag var med och servade, så nu vet jag hur man ska göra till nästa gång. Ny kamrem fick Pärlan med :-)
Gött att ha lite ordning på bilen till vintern...som jag hoppas aldrig kommer.
Förra året vid den här tidpunkten var det metervis med snö. Nu är det plusgrader och regn. Regn är inte världens roligaste väder, men jag föredrar regn och plusgrader framför snö och minusgrader!

Idag har vi slappat, kollat på film, handlat och bara haft det allmänt bra tillsammans.

Imorn börjar jag jobba igen. Ska bli skönt efter sjukskrivningen :-)
Funderar på om jag ska åka bil eller buss till jobbet. Som dem bygger nu så tjänar jag inte direkt något på att åka bil. Till jobbet fungerar det, men när jag ska hem vid 16 så tar det lika lång tid som att åka bussen. Trött på alla vägbyggen!
Jaja, får se hur jag gör helt enkelt :-)

Ska förhoppningsvis ta mig till gymmet imorn kväll och köra ett afropass. 30min är det, lagom att börja så efter denna sjukperiod!

Nu ska jag glutta färdigt på Beckfilmen, sen sussa så jag är pigg till morgondagen!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar