måndag 7 november 2011

Lugn dag

Idag har det varit en lugn och skön dag. Jag var uppe tidigt, men somnade om ett par timmar efter frukosten. Skönt!
Därefter har dagen bestått av tv-tittande, datorslappande, matlagning och muffinsbak :-)

Jag är fortfarande väldigt spänd i magen till och från. Svullen och känner mig fet som en gris. Men smärtan efter operationen börjar ge med sig. Under ett par minuter tidigare idag kände jag ingen smärta alls. Det var flera veckor sen jag mådde så sist.
Det går åt rätt håll!

Imorn blir det förmodligen ännu en lugn dag. Funderar på att åk och hälsa på mitt gamla jobb en sväng. Saknar det lite :-)

Hoppas att alla ni haft en underbar dag! Ska försöka ta lite bilder på min svällda buk och lägga ut.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Mitt magont berodde nog på att jag inte kunnat sköta den ordentligt. Det går en vecka mellan varven, så är kanske inte så konstigt.
    Jag får in ungefär 60 min promenad var dag. Iaf nu när jag är hemma och är sjukskriven, sen kanske det blir lite knepigare på vardagarna.
    Nä, jag ska försöka låta bli vågen. Innan var den det värsta jag visste, nu har jag nästan blivit besatt av den :) Men ska försöka att bara väga mej på måndagar!
    Hoppas att du snart blir helt återställd igen!
    Kram

    SvaraRadera