tisdag 1 november 2011

1 november- lyckodag?

1 november idag. Kan detta vara dagen då jag kommer att få hjälp eller kommer jag få åka upp till akuten o parkera min röv där tills någon känner sig manad att göra sitt jobb?
Får jag inget positivt besked från norrköping så blir det akuten.
Nu är jag trött på skiten!!
Har inte kunnat sova ordentligt inatt, värktabeletter har inte hjälpt heller. O så har värken spridit sig till höger sida med. Kul. Jättekul.
Nämnde jag att illamåendet är tillbaka? Det är det. Kul. Jättekul.

Igår försökte jag tänka på annat så jag och maken åkte till Ikea för att köpa en ny dvdhylla. Tyvärr är det höstlov så ni kan ju tänka er hur det var därute. O den färgen som vi ville ha hade utgått för ca 1½år sedan. Så det sket sig!

Vi tog bilen och åkte till Ulfåsa möbler istället. Dem hade mest soffor, men även fina inredningsprylar. Köpte 4 st frukostskålar och lite värmeljus.
Ida! Du måste åka dit och glutta. Dem hade jättemycket prylar med rosor/blommor på. Tänkte på dig när vi var där :-) Liknande koppar som engelsmännen hade på matmarknaden i somras!
Åk dit!
Efter Ulfåsa svängde vi in till Erika och hälsade på lite. Kaffe och hundgos med Grabbe och prat med Erika och hennes lilla kalaskula till bebismage :-)

Sitter just nu på o funderar på om jag ska äta frukost eller ej. Svårt val när jag är mitt uppe i illamåendet. Något förslag? Lite yoghurt kanske jag ska ta iallafall?

1 kommentar:

  1. hmmm har inte läst din blogg så länge, men har jag fattat rätt att du gjort en gbp?? eller... och du har haft ont från och till?? inväntar svar innan jag fortsätter :-) // Annika

    SvaraRadera