måndag 31 oktober 2011

Tack

Tack för era kommentarer, skönt att jag inte är ensam i det här, för så känns det just nu!
Det tär på mig både fysiskt och psykiskt att må såhär.
Att ha konstant värk i magen är fan inget roligt. Lägg till illamående och kräkreflexer på det så förstår ni hur min vardag ser ut just nu.

Det frågan som jag är mest trött på i nuläget är: Hur mår du?
INTE BRA är svaret och jag återkommer när jag mår bra! Kanske.
Andra frågor som jag tröttnat på är:
Nu måste det väl vara måånga kilo borta?
Hur mycket har du gått ner nu?
Hur mycket ska du gå ner?
BAH! Håll käften har jag lust att säga...men det gör jag såklart inte.

Grinigt inlägg blev det idag. Men så blir jag när jag har ont och det bara blir sämre.

Godnatt önskar bitterfittan Viksten.

1 kommentar:

  1. Okej då ska jag inte fråga de. Då får du höra av dig när du känner att du orkar. Bryr mig om dig kram

    SvaraRadera