söndag 23 oktober 2011

Röven fick plats!!

Vi var iväg och handlade en snabbis förut. Jag höll på att gå under av irritation, barn som tjoar o gapar o springer i alla gångar hit och dit, kärringar och gubbar som är i vägen precis överallt!! FY FAAAAANNN!!
Det blev med andra ord en snabbis i affären.

Nya trosor är inköpta...i strl 40/42! RÖVEN FICK PLATS!!!!! UNTZ UNTZ UNTZ!!!
Trodde att jag skulle spränga dem..men det gjorde jag inte. Coolt :-)

I helgen har jag mått ganska bra. Det gjorde jag även förra helgen. Då försvann illamåendet på fredagskvällen när jag hade pizzamys med Ida, och så kom det tillbaka efter att jag jobbat kväll och fått ont i magen. Min teori är alltså att det går bra med magen sålänge jag inte rör på mig för mycket. På jobbet gör jag inget annat än att gå än hit eller än dit, plocka upp eldrör eller annat som skall lackas o sen packas det ner.
Kan det vara så att ju mer jag rör på mig, desto mer rör sig tarmarna i magen och det är då som de kniper åt extra mycket? När man är trög i magen skall man ju röra på sig för att tarmrörelserna ska komma igång. Så det borde ju ligga någonting i min teori..?

Hur eller hur, så vill jag ändå få reda på vad som är fel. Jag höll ju på att gå under bara av att dammsuga och torka lite golv förut. Något är fel, men vad?
Tips, tankar, idéer? Någon?

Imorn ska jag ta tag i teorin till truckkortet! Har jag något att sysselsätta mig med så att jag inte blir galen här hemma!

Ida! Jag hoppas att du klarar dig på jobbet imorn och att inte Hulken är framme :-D

1 kommentar:

  1. Tack det hoppas jag med, blir ju förhoppningsvis bara 1h och 30min:-D. Jag tänkte också ta tag i pluggandet men det är svårt när man inte vet när provet är. Hoppas vi ses snart kramar

    SvaraRadera