söndag 23 oktober 2011

Aj niiid nya kläder

Jaa, har kommit fram till att det inte bara är nya trosor jag behöver.
Jag behöver lite nytt av allt. Men jag vill inte köpa något, för tycker att det är som att kasta pengarna i sjön typ...
Mina snygga baggyjeans som jag inte kunnat haft på typ 2 år, är numer förstora, strl 46 på dem. Jag har även ett par slimjeans i strl 46 som är för stora, även ett par i strl 48 med.
Har även ett X antal shorts i strl 44 med...som jag kan ha, lite stora i midjan.
Finns det någon därute som vill ha dessa plagg?
Kontaka mig så löser det sig! Fast dem dära baggyjeansen gör jag mig inte av med, dem är för sköna.

Ny BH är dock prio 1! Har mätt o hållt på nu och är nere i strl 95A, iaf enligt Ellos strlstabell...och det verkar rimligt.
Från svullotuttar...till taxöronstuttar. Jaaa, så kan det bli när man går ner i vikt. Men jag måste säga att jag hellre har taxöronstuttar och väger ett X antal kilon mindre :-)

Jag har även kollat igenom lite bilder från start...och nu ser t o m jag en skillnad i min kropp. Har funderat på att lägga ut lite sånna bilder, men känner mig inte riktigt i psykisk form för det ännu. Så det får helt enkelt vänta. Ni får nöja er med mina mått under tiden :-)

Just nu känner jag mig irriterad och illamående. Det svider i magen och ALLT som min käre make gör stör jag mig på. Kan inte vara lätt för karln...hoppas han står ut md mitt humör.
Men jag är sån, mår jag dåligt blir jag grinig och jävligt irriterad på allt och alla. Mjöööhöööhööö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar