lördag 29 oktober 2011

Ehhm lördag

Lördag har det blivit. Snabbt tiden går.
Har vaknat och ätit lite frukost, så nu mår jag illa igen. Så länge jag ligger i sängen och inte rör på mig mår jag bra, men så fort jag går upp/rör på mig/äter eller dricker så börjar jag må illa igen.
Not so nice!

Idag vet jag inte vad det blir av dagen. Kanske en sväng ner på stan för att glutta på folk. Time will tell.

Igår fixade vi lite som skulle fixats för länge sen. Köpte även present och lämnade sjukintyget på jobbet. Jag hoppas verkigen att jag får komma till Norrköping ASAP!

När vi slog på tvn så är alla kanaler utom 1,2,4,7 och10 borta! What the fuck liksom??
WHYYYYYY!

Jaa, vad jag ska göra idag har jag ingen aning om än så länge.
Något roligt kanske dyker upp??

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får hjälp med magen nu inom det närmsta. Det måste vara rikigt jobbigt :(
    Kram till dig

    SvaraRadera