söndag 23 oktober 2011

Mjöhöhö

Jaa, helgen har varit bra. Har mått helt ok, inget illamående, bara lite då och då.
Har spenderat förmiddagen med att städa av här hemma. Jag blev helt slut och lite kallsvettig bara av att damma..men lyckades ändå att dammsuga och torka golv :-)
Karln har fixat i köket, plockat ihop skräp och pantflaskor, städat bakom spisen och under diskbänken.
Borde städa av badrummet med, men något ska jag väl sysselsätta mig med imorgon!

Snart ska vi åka och panta flaskor och fylla på matförrådet. Sedan vet jag inte vad som händer under em/kväll. Ska se om jag hittar ett par trosor på ICA Maxi. Köpte nya sist vi var och handlade...men köpte ju då samma strl som jag hade för ca 22kg sedan..Dem var lite stora, kändes som om jag hade en blöja på mig.
Very sexy!!
Men dem i strl 40/42 ser ju så yttepyttesmå ut. Hur ska min rumpa få plats i dem?
Mission impossible? Det återstår att se!

Jag har även börjat titta efter julpynt. Känner en stor lust att göra julfint.
Mitt mål är att klå Ida i julighet här hemma..Så om jag ska klara det måste jag nog börja pynta nu!! :-)

Hoppas att ni alla haft en bra helg!
Jag håller er uppdaterade om vad läkarna säger under veckan :-)

1 kommentar:

  1. hahah det tycker jag låter som ett bra mål;) kramar

    SvaraRadera