lördag 8 oktober 2011

44 sidvisningar

Jaa HELA 44st sidvisningar har jag haft idag.
Så antingen är det Ida eller Rebecka eller Angelica som varit inne flera ggr var för att jag äntligen skriver något...eller så är det några andra som hittat hit :-D
very much spännande!
Välkomna till er nya får jag väl säga (om ni nu finns alltså!! kan ju vara inbillning från min sida med haha).

Dagen spenderades på Ö&B (typ 30 min) och sen åkte vi ut till landet och gosade med Sixten, fikade och sen läste jag lite teori med sonen i huset. Jag börjar kunna alla trafikregler nu, är ju trots allt "bara" 7 år sedan jag fick mitt körkort..jajamensan!
Bättre sent än aldrig serru!

Imorn blir det utbildning med Lottakåren heeela dagen, sen ska jag hem till Angelica och mina extrabarn!

Puss

1 kommentar:

  1. Tack för tipsen. Jag har nog bra skor tror jag men de är ju ett år nu så kanske bör det ses över...

    Om du inte vill köpa eller ladda ner finns denna sida som streamar massa serier:

    http://ch131.com/

    Det finns ofta flera versioner av varje avsnitt. Det som ligger överst är ofta dålig kvalitet, så välj Alternative-länken...

    SvaraRadera