tisdag 25 oktober 2011

Trött

Nu börjar jag bli lite trött på mitt magbesvär. Jag verkar inte kunna göra någonting åt det själv och jag är trött på att inte få något svar på vad problemet är.
Hur länge ska jag behöva vänta på svar?

Jag har iallafall pratat med Norrköping idag, och det sades att vi får vänta på remissen från Lund. Jag fick en till möjlig diagnos, nämligen inflammation i någon av musklerna i magen.
Hur eller hur så vore det skönt att få ett svar. När kan jag jobba/träna igen? Kan jag själv göra något för att förhindra att detta uppstår igen?
Som det är nu går jag mest omkring och är orolig över vad det kan vara. Jag håller mig gärna nära hemmet och kör inte gärna bil förrän jag vet vad värken är.

Idag har Anna varit här :-) Myspys och fruktsallad blev det dagen till ära!
Skönt att ha lite besök!

I helgen ska vi gå på Batmanshow i Sthlm, buss och biljetter är fixade. MEN jag ska självklart fråga läkarna vad dem säger. Finns det en risk för min hälsa så får vi stanna hemma. Jävligt tradigt, men vill samtidigt inte hamna på akuten uppe i Sthlm.
Jag hoppas att jag kan få tillbaka pengarna för biljettpriset iallafall.
Mmm vi får se hur det blir. Allt känns lite hopplöst just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar