söndag 2 oktober 2011

Söndag..

Hej på er!
Veckan är återigen inne på sista dagen, och jag är som vanligt väldigt trött. I veckan jobbade jag över tis-fre, känns bra med lite extra pengar. Imorgon åker jag till Lund för återbesök, så då förlorar jag en hel dags arbete i pengar. Så skönt att kunna jobba över lite då och då.

Det har nu gått ca 6,5veckor efter operationen och jag kan äta som vanligt igen, både på gott och ont. Det enda jag har problem med är hembakt bröd..det sätter sig fast i halsen.
Tyvärr har jag redan börja äta som förut igen, alldeles för fort. Det är jobbigt eftersom jag inte känner något stopp alls när jag äter. Jag har ändå någorlunda koll på vad jag stoppar i mig. Det har dessvärre blivit mycket sötsaker, bara för att jag kan äta det.

Som tur är ska jag få träffa dietisten imorgon med. Jag måste nog få lite påpushning igen när det gäller maten. Det är skrämmande vad lätt det är att falla åter i gamla mönster. Jag hoppas verkligen att jag får bra råd när ja väl är på plats i Lund.

Idag blir det att ta det lugnt. Ska fixa lite här hemma, behövs städas undan en del :-)

Hoppas att ni alla får en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar