måndag 17 oktober 2011

2 månader sen OP

Hej!
Idag är det exakt 2 månader sedan jag opererades. Känns som om det är jääättteeeeeläääänge sen, fast så är ju inte fallet. Jag är fortfarande under läkning, vilket inte alla förstår.

Förra veckan mådde jag illa mest hela tiden. Allt var fel och jag mådde inte bra någon dag. Det är nu under helgen som illamåendet gick över, men blev vääldigt dålig i magen istället. Aldrig kan det vara riktigt bra ;-)

Idag börjar jag min skiftgång på jobbet, 14.30-23.30 är mina arbetstider för minst en månad framåt. Känns väldigt skönt att kunna vara hemma och ta det lugnt på morgonen. Magen är lite bättre idag, men skippade gymträningen ändå. Jobbigt om man måste kuta till toaletten mellan varje övning :-D

Jag har iallafall lagat middag till min käre make och hämtat ut paket. Så nu har jag äntligen fått alla mina produkter jag beställt från Living&Room. Fina grejer!

Nu blir det fortsatt slappande och surfande, sedan intag av föda för att såsmåningom åka till jobbet.

2 kommentarer:

  1. Jo, det är lite kämpigt första halvåret till och från men det blir helt bra sen :)

    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det kommer kännas lite lättare snart och att du mår bra.
    Har följt dej nu ett tag :)
    Kika in hos mig om du känner för det.
    http://mygastricbypassoperation.blogg.se

    SvaraRadera