fredag 7 oktober 2011

Lördag morgon

Nu är det äntligen lördag morgon, helgen är här! Men inte fan kan jag sova för det!
Jag börjar bli trött på att inte kunna sova en hel natt utan att vakna. Inatt vaknade jag vid 3 och sedan vid 7 igen. Har inte kunnat somna om sedan dess, trots att jag är riktigt trött samt har huvudvärk deluxe!

Funderar på vad jag ska göra denna dag istället. Tankarna lutar till att jag ska åka och handla, och det funderar jag på att göra snarast. Fast det är tråkigt att handla själv och jag tycker att karln i huset kan göra ett handtag med här hemma!

Jag känner en stark panik av att jag måste börja träna mer. Ligger och gnager i bakhuvudet och stressar upp mig. Hur ska jag orka träna när jag är så fruktansvärt trött hela tiden? Jag vet att det är skönt och att jag orkar mycket mycket mer än innan operationen. Men att inte sova tär på mig.

Får se vad som händer under dagen...

1 kommentar:

  1. Man är väldigt trött i början...men det kommer gå över så småningom. Jag blev extra trött om jag inte var noga med att sköta maten med alla mellanmål och sånt första halvåret och om jag åt alltför fel sorts mat. Du kan jag slarva med ett par mellanmål utan att straffas hårt men jag försöker ändå sköta det för man mår så mycket bättre.

    Träningen ska du inte vara så orolig för. Jag började inte träna ordentligen förrän 4 månader efter op. Innan dessa promenerade jag lite bara och det var inga längre sträckor.

    Allt har sin tid brukar man säga. Släng bort det dåliga samvetet och fokusera på maten nu och bestäm ett datum längre fram då du ska börja ta tag i träningen är mitt tips.

    kram

    SvaraRadera