torsdag 27 oktober 2011

Pjuu

Jaa, efter en dag i telefonen har jag äntligen pratat med läkaren i Lund.
Han är bombsäker på min diagnos och har skickat remiss till Norrköping. Remissen bör komma fram på måndag. Jag hoppas att jag får en tid så fort som möjligt, för min sjukskrivning går ut på måndag och jag vill gärna ha en diagnos och hjälp innan det blir akut tarmvred.
På måndag kommer jag ringa till Norrköping och tjata lite :-)

Jag har ringt min chef idag och pratat om sjukskrivningen. Jag hamnar ju mittemellan hjälpen på tisdag, men det verkar som om det kommer att gå och lösa, iallafall i efterhand. Jag får helt enkelt hoppas på det bästa.

Har varit lite irriterad under dagen, så ikväll har jag bakat baguetter. Att baka är bra när man är irriterad...får man något annat att tänka på :-)

Imorn ska jag se om jag kan få pengarna tillbaka för Batman Live, har ju trots allt ett sjukintyg. Värt ett försök!

1 kommentar:

  1. Usch, låter inget roligt det där med magen. Hoppas det löser sig snart och att du får hjälp.

    Många kramar

    SvaraRadera