måndag 24 oktober 2011

Glädjen och sorgens dag..

Jaa, löningsdagen är alltid en dag utav glädje, men byts ganska snabbt ut mot en dag i sorg.
Först får jag mina surt förvärvade pengar, sedan försvinner dem bort i oändligheten på alla räkningar som måste betalas. Håhåjaja, ska inte klaga egentligen. Har det så himla mycket bättre nu om jag jämför med ett år sedan. Meeeeen iallafall!!
Lite gnäll får jag allt börja tisdagsmorgonen med!

Idag ska Anna komma hit och hänga en sväng. Jag ska göra fruktsallad till oss :-)
Med vaniljkesella till! Gottis deluxe!

Snart blir det frulle, och efter det är det faktiskt på tiden att jag slår upp teoriboken för mitt kommande truckkort. Jag vet inte när provet är, men det gäller att vara förberedd!

Vad ska ni hitta på idag då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar