lördag 8 oktober 2011

mjöhöhöhö

Ungefär så känner jag mig i nuläget!
Tack Heidi för kommentaren på föregående inlägg :-) Känns alltid skönt att få lite råd från någon som verkligen vet vad man går igenom!

Jag lyckades iallafall få med mig maken till ICA Maxi redan vid 9-snåret, storhandling avklarad. Likaså frukost+mellis nr1, diskning och äpplepajbakning :-)
Nu är jag uttråkad igen, och jag vet inte riiiiktigt vad jag ska göra resten av dagen. Jag vill göra något, men inget alltför ansträngande heller.
Tips??

Vad gör ni idag?

1 kommentar:

  1. Varsego :)

    Tips: mina lördagar (ifall jag inte har nåt planerat) går åt till serier hehe.
    Just nu följer jag:
    Desperate Housewives s8
    Dexter s6
    Fringe s4
    Grey's Anatomy s8
    Sons of Anarchy s4
    Supernatural s7
    The Mentalist s4
    The Vampire Diaries s3
    Boardwalk Empire s2

    Å andra serier som inte har säsong just nu som jag väntar på:
    Being Human US s2
    Solsidan s3
    True Blood s5
    Teen Wolf s2
    Game of Thrones s2


    Ja du märker, det finns att göra hahaha

    SvaraRadera