måndag 10 oktober 2011

100e inlägget

Jaa, nu har jag kommit till mit hundrade inlägg, tyvärr blir det inget roligt inlägg, men är det 100 så är det.

Igår hade jag lite ont i magen hela dagen, det blev lite mer efter lunchen igår och sedan blev det bara värre och värre ju längre kvällen gick. Vid 18 ringde jag 1177, men dem kunde inte ge mig något bra råd. Tog tempen men den var bra. Vi gav det 3 timmar, och hade det inte blivit bättre så sa vi att det blev akuten. Det blev inte bättre...
På akuten var det mycket folk, kom in vid 21 och väntade en timme på att få registrera mig. Sedan var det ytterligare ett par timmars väntan innan jag fick träffa läkaren. Det var inget akut, men hon sa att jag var öm i magen och att jag definnitivt skulle komma in igen om smärtan kom tillbaka.

Så idag är jag hemma och tar det lugnt. Försöker få tag i Aleris, men det är upptaget när jag ringer. Bara att försöka igen.

Nu blir det tv och vila igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar