måndag 3 oktober 2011

Återbesök i Lund

Hej på er alla!
Idag har jag spenderat dagen nere i Lund för ett återbesök hos Aleris. Imorse var vartenda tåg försenat som skulle söderut. Jag skulle åkt vid 8, men det tåget var försenat till klockan 9. Not so funny! Som tur är kom jag med det tåget som skulle gå kl 7, men som gick 8.15 istället.
Så jag var nästan i tid när jag väl kom fram.

Vi pratade om hur jag mådde osv. Jag fick även prata lite extra med dietisten, vilket var superbra. Lite pisk på väg så att säga :-D
Jag fick även en viktkurva av henne, alltså hur min förväntade viktnedgång kommer att se ut det närmsta året. Som det är nu ligger jag mer än väl i fas :-D

Dock sa farbror doktorn att det är dags att börja träna fläsket ordentligt nu! 3-5ggr/vecka och 1-1,5timme/gång. Så imorn ska jag åka förbi World Class efter jobbet! Om jag orkar vill säga..mjöhöhöhöhö!

Näe, nu blir det annat att göra o sen sussa lite!
Puss o krääm

1 kommentar:

  1. Det låter hårt med upp till 1,5h och 5 ggr/veckan!! O jag som trodde jag tränade rätt mycket... hehe

    SvaraRadera