tisdag 11 oktober 2011

Today

Hej!
Idag mår jag bättre än igår, inte helt 100 bra, men jag ska iallafall gå till jobbet imorn :-)
Dem stackarna klarar sig nog inte utan mig (är vad jag intalar mig själv iallafall :-D)!

Är fortfarande lite orolig i magen, mullrar och har sig vilket gör att jag funderar på om det kan ha något med glutenintolerans att göra. Vet att flera som gjort en GBP har blivit intoleranta mot båte gluten och laktos. Så på torsdag ska jag ringa min egen läkare som jag har på vårdcentralen. Aleris verkar inte riktigt vara intresserade av att ta reda på orsaken till magproblemen. Men om det kan lösas med att ta ett enkelt blodprov så kommer jag göra det. Om inte annat så kan jag utesluta att det inte är någon matintolerans jag fått, utan något annat.
Time will tell så att säg!

Ska fixa lite i köket nu...o sen placera röven i soffan framför tvn!

2 kommentarer:

  1. jag klarar mig inte utan dig;) ses imorgon kramar

    SvaraRadera
  2. Testa att köra på laktosfri mjölk ett tag och se om det blir någon skillnad. Du märker redan efter några dagar isåfall...

    SvaraRadera