tisdag 22 november 2011

Woop woop!

Tjoflöjt!
Återigen en arbetsdag, inte lika trött idag som tur var!
Ska nog öka timmarna till nästa vecka. Fick min lönespec idag, ingen rolig läsning! Pengarna räcker inte ens till hyran, så det är en jäkla tur att jag sparade massor av pengar förra månaden!! Skönt att ha en back-up. Vet inte hur jag hade gjort om jag bott själv. Hoppas att F-kassan är snabba med mina pengar. Men som det verkar nu så kommer de säkert inte förrän i nästa månad!BAJS!
Skönt att ha lite undanstoppat som sagt. Får kanske skaffa mig ett helgjobb? :-D

Tränade lite lätt idag 20min på crossen o 20min i gymmet..med lätta vikter! Skönt att komma igång, även om det är en smygstart :-)

Nu blir de tv :-)

1 kommentar:

  1. Jätteduktigt gjort!! Önskar jag hade en crosstrainer också...

    SvaraRadera