måndag 14 november 2011

Monday

God kväll!
Hur mås det med er alla? Inte för att ni någonsin brukar svara, meeeen iallafall!
Någon av er får kanske för sig att svara, bara för att ;-)

Idag har jag varit hemma hos Rebecka och Mini. Där blev jag bjuden på årets första lussekatt, yummie yummie! Jättegott var det!
Efter det hämtade Ida upp mig och så åkte vi till jobbet. Där var det möte som stod på schemat, o sen pratade jag lite om hur jag ska jobba när jag kommer tillbaka. Börjar med halvtid.

Har någon av er något bra fiskrecept? Är sjuk sugen på fisk, men riktigt kass på att laga goda fiskrätter. Är inget som görs så ofta liksom!

2 kommentarer:

  1. Bara för att, så måste jag svara :)

    Tack, mår bara bra. Hur mår du själv?

    :)

    SvaraRadera
  2. Jag har migrän men annars mår jag helt ok...låter som du har det ok också :)

    SvaraRadera