torsdag 17 november 2011

Trött igen!

Jag skulle gått upp vid 7 imorse. Ehh det gick inget vidare med det! Trött som fan och kände mig allmänt dåsig..kan det vara glöggen från igår?
Blir man sååå lättpåverkad att t o m glöggen från ICA får en att känna sig lite lurig?

Jaja, upp kom jag tillslut. Det blev en PROMENAD till stan där jag inhandlade lite nödvändigt inför morgondagen. Sen blev det en PROMENAD hem igen. Jag tror jag är sjuk. Det var småkallt ute och JAG GICK både till/hem från stan. Igår var jag och handlade, skulle ha godis. Men väl i affären blev det inte godis för jag var inte sugen! Alltså, för bara några månader sedan hade jag köpt fetaste godispåsen och tryckt ner den ändå, sugen eller ej!
Konstiga saker som händer med mig såhär i juletider!

Jag har precis blandat ihop en pepparkaksdeg. Fråga mig inte varför. Jag tror att jag redan ångrat mig! Brukar inte ha tålamod till att baka ut skiten. Så det blir spännande imorgon. Hur länge står jag ut? Hur stora blir pepparkakorna på slutet??
Uppdaterar er under morgondagen!!

Puss på er alla godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar