måndag 12 september 2011

Ännu en jobbig dag

Imorse runt 4tiden vaknade jag utav en stark smärta i bröst, mage och rygg. Det var riktigt otäckt eftersom jag inte visste varför. Jag lyckades sätta mig upp och värken försvann efter 10-15 min, så då somnade jag om.
Jag pratade med Aleris idag och dem sa att det ibland kunde bildas som ett tryck mot tarmarna som kunde göra väldigt ont. Det kunde även vara ett gallstensanfall. Om värken kommer tillbaka och inte släpper efter 15 min så skulle jag åka till akuten.
Så håll tummar och tår på att detta var en engångsgrej!

Idag har jag ändå lyckats vara effektiv som bara den. Tvättstugan mellan 7-11, bakat 8mindre limpor bröd, samt gifflar med egenkokt körsbärssylt.
Jag har även lämnat in min cykel på första-service...tog bara 4 veckors sjukskrivning!

Magen är i olag, men vet inte riktigt vad jag har ätit. Måååånga toalettbesök har det blivit. Tror att det kan ha varit potatisbullarna...så inga fler sådana på ett tag.

Jag har kommit på att jag inte kan koka potatis! Antingen så blir de aldrig kokta eller så blir de överkokta o mosiga. Hur fan kokar man bra potatis?

Fick äntligen resterande pengar för övernattning i samband med operationen. Skönt :-)
Ska fixa tågbiljetter till Lund med, återbesök 3 oktober.

Nu ska jag se hur potatisjävlarna är!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar