onsdag 21 september 2011

Lill-lördag

Onsdag är lill-lördagens dag :-)
Jag firar att halva veckan har gått genom att prova att äta Snickers, det fungerar bra...tyvärr.. Varför kan jag äta sånt som är sött och gott? Känner inget äckel mot det alls :-( Dumt tycker jag! Alla andra GBP-opererade verkar inte kunna äta sånt här. Tror nog allt att dem lurat mig!

Veckans viktnedgång blev 0,9kg, så nu är det väl runt 18kg totalt om jag inte räknar helt fel?

Idag efter jobbet så har jag varit hos en av mina äldsta vänner och myst med bebis
:-D Mycket trevligt!

Imorn bli det en timmes massage på arbetstid! Jag lääääääängtaaaarr!

1 kommentar:

  1. Sådär tänker jag om ostbågar och lakrits. Lika gott som förut. Däremot är det andra saker jag inte gillar längre, som choklad. Men jag har aldrig varit en riktig chokladmänniska innan heller (även om det gick ner då).

    Tror att man får fortsätta leva med sina största laster och bara försöka göra det bästa av det.

    Jag kan iallfall inte äta samma mängder av godiset längre, men jag håller med. Det är lite oroväckande...

    Själv försöker jag intala mig att när jag tränar så får jag men om jag inte tränar får jag inte... men det är svårt.

    Så du är inte ensam, ville jag bara säga.

    SvaraRadera