tisdag 6 september 2011

Mjöööhööö

Jaa, här sitter jag vid datorn som vanligt och gör ingenting. Det enda vettiga som jag gjort idag var att diska, och att jag kom upp skapligt imorse!
Fy fan, nästa vecka börjar allvaret med arbete igen. Jag har liksom blivit van av att gå hemma och pyssla med ingenting. Även om det är riktigt långtråkigt hemma, så har jag ingen lust att gå tillbaka till jobbet.
Men men, bara att bita ihop och intala mig själv att jag klarar det!

Har pratat med dem som håller i vår jobbgrej på fre-lör, mailade en lista på vad jag kan/inte kan äta. Så jag hoppas att det löser sig! Ska proviantera med lite fruktpuréer och barnmatsburkar utifall att! Med ska jag iallafall!

Till kvällsmat tänkte jag göra en broccoli och bacongratäng med kokt potatis till! Måste dock handla lite ingredienser till det, något som jag inte har riktigt lust med just nu.

Fint väder är det idag, men har inte varit ute och gått på ett tag. Var ute en timme i söndags, men blev så fruktansvärt trött efteråt. Jag tror att jag orkar mer än jag egentligen gör!

Vägdag imorn, hoppas på ett minusresultat! Sen kommer Aya och Saga och myser med mig!

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar