söndag 18 september 2011

Sunday it is...

Hällow hällow!
Har varit lite småseg de senaste dagarna, därav låg uppdatering! Började som sagt att jobba i onsdags och jag lyckades stå ut att jobba 7-16 alla dagar. Nu var det ju bara 3 dagar, meeeen iallafall!
Imorgon är det nya tag, då blir det en heeeeeel arbetsvecka...bläää!

Igår spenderade jag heeeela dagen på stan! Jag menar verkligen heeela dagen. Jag gick ner (duktiga mig) vid 11tiden och var hemma vid 19.15 igen. Först så träffade jag Angelica, blev liten runda i affärerna och sedan åt vi lunch. Vi åt på Fräcka Frökens, och dem var jättetrevliga där! Jag förklarade att jag inte kunde äta en heel sallad så jag fick köpa en barnsallad för 35riksdaler :-) Gott var det! Åt inte upp allt, för det hade nog blivit för mycket.

Blev mer runda på stan innan jag mötte upp Emmelie vid 16-tiden. Vi gick till Trädgårdsföreningen och lekte med hennes son. Jaa, alltså han kröp omkring och jag satt på en bänk och kände mig som en skröpplig gammal tant. Vi tog även en fika vi med. Denna gång på Steves..blev ytterligare en barnsallad :-D Här kostade den 49kr. Nu tog jag med aiolidressing till, underbart gott! Fast det där gröna i salladen åt jag inte upp haha.

Idag har jag ingen aning om vad som händer. Vi ska ta kort på mig (igår 1mån sen OP) och jag ska nog försöka ta en promenad lite senare. Det börjar bli dags att komma igång med träningen igen, o nu lutar det åt att köpa ett 3mån-allträning på Friskis&Svettis. Jag har bara kört styrketräning de senaste åren, men nu vill jag gärna gå på pass med. Får se hur mycket pengar jag får ut denna månad. Lönen blir ju inte stor efter att man varit sjukskriven! Men jag hoppas att det går att köpa ett kort!

Ska sluta frossa i negerbollar. Blev liiite för mycket nu tror jag. Magen säger bläblä. Tur det egentligen, annars skulle jag nog kunna leva på dem haha!

Hoppas att ni haft en underbar helg och att er nya vecka blir toppen!

1 kommentar:

  1. Har du kollat med ditt jobb om de inte bidrar till ett träningskort åt dig? De kan ju ändå få tillbaka en del av detta från skattemyndigheten (skattefri friskvårdsbidrag). De flesta arbetsplatser fixar detta.

    SvaraRadera