måndag 5 september 2011

Ehhhee

Alltså det här med att vara ute och fara och flänga är vääääldigt svårt att få ihop om man är GBP-opererad.
Jag är fortfarande helt slut efter lördagens äventyr (trots vila heeeela gårdagen). Jag vaknade vid 11.30 idag, håhåjaja, jag hade nog kunnat sova resten av dagen med. Var tvungen att ta mig en tur på stan, inhandlade lite kläder samt bakingredienser. Jag tog bussen ner för att spara på krafterna, men inte fan fungerade det.
Lika trött för det. Att missa måltider får jag bara inte göra.

Jag undrar hur det ska gå att börja jobba nästa vecka. Jag är inte det minsta stresstålig längre, får svårt att koncentrera mig och jag blir trött väldigt fort. Speciellt om jag inte äter och dricker som jag ska. Fy fan säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar