tisdag 6 mars 2012

Ännu mera produktiv!

Har varit en riktigt bra dag idag. Tänk vad mycket man får gjort när man vaknar tidigt!
Sedan förra inlägget har jag bakat min cheesecake, första gången jag gjorde en ever. Kommer en recension imorgon när vi kalasat på den ;-)
Hoppas den är god bara!

Jag har även städat av i lägenheten, redo för kalas imorgon. Just nu har jag två limpor i ugnen, fick recept av finaste Rebecka :-) Potatisen är skalad och klyftad och väntar på att ugnen blir ledig! Enda som är kvar att fixa för kvällen är tvätten. Men den tar jag sen!

Vet ni, har kommit på vad jag ska köpa för de pengar jag får in för kläderna! En ny vårjacka! Var inne på Intersport förut idag och hittade två som var jättefina, strl 40 fick jag på mig och de satt bra! Helt sjukt :-D

Nu ska jag vänta på karln som är på väg hem!
Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar