tisdag 6 mars 2012

Vin Diesel

Finns det någon snyggare karl? Nae, tror inte det va?
Slappar i soffan till Fast&Furios 5. Har haft en mycket produktiv förmiddag så nu slappar jag lite innan det är dags att göra klart resten av det som skall fixas inför morgondagen.

Har sålt iväg ett par byxor till och på torsdag blir jag förhoppningsvis av med två tröjor :-) Kul att någon annan får användning av kläderna.

Jag har hunnit med ett besök på IKEA, där jag köpte ett par klappstolar. Vi hade lite dåligt med sånna här hemma. Köpte även en ny pajform, ska ha den till min cheesecake jag ska blanda ihop sen! Sedan blev det en tur till ICA Maxi där det blev en ordentlig storhandling. Passade på att fylla på förrådet av vitaminer och minipiller. Ska ju ta ut p-staven imorgon!

Jao, nää nu ska jag fortsätta att ta det lugnt ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar