fredag 2 mars 2012

Nyvaken

Jao, eller riktigt nyvaken är jag inte. Mina tre timmar planerade sömn stannade vid två timmars sömn. Sen gick det inte mer.
Är nog lite spänd inför kommande natt tror jag :-D Ska läsa på lite innan det är dags att dra på sig arbetskläderna och knalla till bilen aka Pärlan!
På väg till jobbet ska jag hämta upp lite saker som jag beställt från Oriflame med.

Vet ni?! Jag har redan fått ett par av mina gamla byxor sålda :-) En tjej som kom och hämtade dem för ca en timme sen. Hoppas hon blir nöjd med dem. 100kr fick jag för dem. Har flera byxor och tunikor ute på nätet, tänkte spara de pengar jag får in och fylla på min garderob när det behövs!

På tal om garderob så skulle jag behöva en ny sådan...men det är ju för jävla dyrt tycker jag! Kanske ska önska mig det i födelsedagspresent??

Hm..jaa nää det var väl allt för tillfället! Lite matintag sen är det bara att sparka igång jobbnatten!

1 kommentar:

  1. Vad bra att du lyckades sälja lite kläder! Låter som en bra idé att spara ihop till massa nya outfits! :P

    SvaraRadera