torsdag 8 mars 2012

Lunchsallad

Japp, idag blev det resterna av salladen från igår till lunch. Slängde ner en avokado och ett paket salladsost med dressing också :-)
MÖMS!

I förmiddags fick jag besök av Angelica och fina lilla Saga! Blev frukost och fika på resterna fån igår. Skickade med lite cheesecake till Angelicas karl med :-D Men no worries, har allt några bitar kvar i kylen här hemma :-)

Efter att dem hade knallat hemåt så gick jag och hämtade min cykel som var hel och fin igen. 175kr gick det på, helt klart värt pengarna! Visst kan man laga själv, men varför hålla på när det finns experter som inte gör annat än att laga cyklar hela dagarna?!

Ska bara ta det lugnt resten av dagen, dags att jobba inatt igen :-) Imorn tänkte jag ta mig ner på stan efter att jag vaknat till liv. Ska se om jag hittar något slampigt att ha på mig på lördag hahaha! Har ett behov av att få känna mig sexig...huden börjar hänga här och där och jag känner mig som en heffaklump. Så lite sexighet o glamour är nog vad jag behöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar