onsdag 21 mars 2012

Tudels!

Efter en snabbis på stan har jag äntligen tagit tag i alla kuvert som skulle göras iordning och skickas iväg. Alltså har jag även varit och kopierat mängder med papper, i detta fall, mängder av anställningsbevis och betygskopior!
Jag håller på att byta Fackförbund, från Byggnads till Kommunal, och då måste man skicka in maaaaasssor av papper (känns det som iaf)!
Har även fixat iordning alla intyg som jag behövde för att söka utbildning till hösten. Så nu är alla kuvert packeterade och klara att hoppa ner i brevlådan och hamna där dem hör hemma, på respektive kontor I guess!

Har inte hänt så mycket mer idag. Var på Cloetta och köpte lite gottgott, samt på Skönero och fyllde på förrådet med köttfärs :-) Tycker fortfarande att det är riktigt billig med 2kg köttfärs för 100kr. Fin och god köttfärs med!
Igår gjorde jag sjuuuuuukt goda köttbullar. Det var riktigt så det knullade runt i munnen :-D

Imorn blir det utbildning på förmiddagen, sedan får jag besök av en fin vän+dotter :-)
Aj lajk!

1 kommentar: