måndag 26 mars 2012

Nattamat!

Gick och la mig vid 21 ikväll..trött och okoncentrerad till max! Somnade och sussade gött ända fram till midnatt. Så nu sitter jag här och käkar lite nattamat innan jag ska krypa ner i sängen igen!

Jobbhelgen flöt på utan problem. Ibland undrar jag dock vilka som behöver tillsyn..de boende eller personalen. Fy fan för bittra undersköterskor säger jag!

Dagen har jag spenderat med världens bästa vän, kaffe och Maltesers= lyckat!
Ska dit imorn med och ta igen massa umgåstid. Funderar på om jag ska vara nyttig och träna imornkväll..? Kan ju vara trevligt att röra på fläsket lite, vill ju inte stanna av viktminskningen igen! Ska väl iofs undvika att äta Maltesers då med..joråmensåatte!

Nu ska jag klunka i mig min mjölk och sen krypa ner och sussa igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar