onsdag 7 mars 2012

Stort grattis!!

Ett stort grattis vill jag önska mig själv på min 26-årsdag!!
Nu har jag blivit vuxen haha :-D

Har haft en produktiv morgon idag med! Uppe tidigt och Emlade mig själv så armen var bedövad inför borttagandet av p-staven. Lyckades helt ok med att sätta plåstret rätt :-) Lite ont gjorde det, men va fan, skiten skulle ju ur så bara o bita ihop. Var ju dock ingenting om man jämför med hur det är att tatuera sig så :-D

Jaja 8.30 hade jag tid. Tog cykeln ner o den va de typ pyspunka på..men cyklade ner till stan iallafall haha! Busig jag är! Gick bra att ta bort p-staven, så ikväll blir det att börja knapra Cerazette igen, hoppas de fungerar lika bra som innan operationen! Efter besöket hos barnmorskan så gick jag och köpte lite kakor till kvällen. Jag hade tänkt baka först, men insåg att det räcker med att göra mat ikväll. Har ju faktiskt en cheesecake som jag gjort själv!
Firade mig själv med en fika på Espresso House. Latte, scones och juice, möms!

På vägen hem lämnade jag in cykeln på lagning, så hoppas de hittar pyspunkan!

Nu har jag ont i armen, värsta bandaget, så det är lite synd om mig!

Tycker att ALLA ni som INTE brukar kommentera kan göra det idag och säga grattis! Vore en fin gest av er tycker jag ;-)

2 kommentarer:

  1. Stort grattis på födelsedagen! :D :D :D

    SvaraRadera
  2. hipp hipp hurra på din födelsedag :-) dock lite sent. Men grattis isf :-) kram

    SvaraRadera