måndag 19 mars 2012

Monday aj säääj!

O så var det måndag och en ny vecka har alltså startat!
O med måndag och ny vecka kommer även en skärpning utav FruVikstens kost! Nu är hon trött på att stå still/pendla 0,2-0,4kg så nu blir det att skriva ner allt som kommer in i truten på henne.
Gå tillbaka till början...mäta och väga. Jag är ledsen att behöva säga detta, men det finns inga genvägar till den perfekta kroppen. Även efter en gbpop så gäller det att hålla koll på kosten, ja t o m ännu mer koll eftersom det nu är ännu viktigare att vi får i oss det vi behöver!

Hm...vad ska jag göra idag då? Funderar på att gå en promenad till stan och lämna filmerna vi hyrde i helgen, men det blåser ju så förbannat. Är rädd att jag blåser bort så jag måste springa och leta efter mig själv...någon som jag verkligen inte har tid med. Leta efter mig själv alltså :-D

Jaahaaa nääähää nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer!
Puss

1 kommentar:

  1. Tack! Blev lite chokad över reslutatet. Har pendlat på samma vikt som du skriver länge nu.

    Hihi, jag skriver med upp allt som åker in i munnen nu.

    Så, nu tar vi oss i kragarna och skärper till oss! :)

    Nä, springa å leta efter sig själv låter väldigt tidskrävande faktiskt :)

    SvaraRadera