tisdag 27 mars 2012

Sömn och träning..

...är mina största problem just nu! Jag har nog aldrig haft en så fullspäckad almanacka som nu och det är jag inte riktigt van vid. Varenda helg har varit uppbokad från 1 mars och fram till sista helgen i april (dock så är jag ledig då!). Men fan, det är jobbigt! Även om jag inte jobbar fullt så mycket i veckorna så tär det ändå på mig att alla helger är uppbokade.
I maj blir det inga uppbokade helger, förutom då jag jobbar/är på kurs (2 av 4 helger).

Att få in sömnen när man växlar mellan dag och nattjobb är inte heller det lättaste. Träningen därimellan är med svårt. Jag vill gå på pass, men vissa tider passar inte. Ska jag köra styrketräning behöver jag ett nytt träningsprogram vilket jag iofs kommer behöva ändå. Men för att fixa ett nytt träningsprogram måste jag boka en pt-tid och då blir det ytterligare mindre plats för spontana ting i almanackan!
I-landsproblem..I know!

Idag har jag återigen varit hos världens bästa vän! Fikat om myst :-)
Sen var jag förbi tryckeriet aka Snickeriet och pratade lite skit med gubbarna. Ska åka med en budbil inatt. Fäjnt! Kan säkerligen inte sova iaf! Natten till idag var hemsk! Somna vid 21, vakna vid 00 o var aspigg...o kunde inte somna om förrän typ 3. Har jag skrivit det här förut? Är så förvirrad att jag inte vet vad jag skriver och vad jag säger till folk! Ni får stå ut med att jag är lite dement ett tag tills jag kommit i fas igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar