lördag 17 mars 2012

Dagen D

Återigen en jobbdag...känns ju fint att alla mina helger är uppbokade av jobb/hemvärnsövningar ända fram till påsk! En bit in efter påsken med...fy fan, hur blev det såhär?
Tråkigt att jobba varenda helg, men får ju iallafall lite extra pengar, så jag ska väl inte klaga egentligen! Men det är fan surt ibland.
Som imorse, svintrött med sprängande huvudvärk och täppta bihålor. DÅ är det inget roligt att jobba med småbarn. Dock så flöt dagen på väldigt bra! Så jag ska inte klaga i onödan. Med panodil och ett glatt humör kommer man långt!

Imorn blir det nog bara att ta det så lugnt som möjligt! På måndag går jag på "monsterveckan" på jobbet, 4 nätters arbete varav tre av dem är fre-sön. Jaahaaappp! Tror inte att jag har så mycket annat jobb inbokat dock. En liten utbildning med Avlösarservice bara...tror jag iallafall. KÄnner att jag inte riktigt har koll på sådant just nu.

Jaja, hoppas ni har en bra helg iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar