fredag 23 mars 2012

Fredag och strålande solsken!

Godmorgon!
Finns det något mer underbart än att vakna upp till strålande solsken en fredagmorgon?
Nää, jag tror inte det. Helgen är äntligen här, inte för att det blir så mycket helg för mig då det är min jobbhelg. Men iallafall!
Fortsätter det vara sånt här väder så kommer jag vara glad oavsett jobb eller ej :-)

Fick en del av all lön jag tjänade in förra månaden, så dem har jag använt till att betala mina räkningar. Blir konstigt nu när man jobbar inom kommunen igen och får lön 27e istället för 25e...hur ska jag klara mig?? Denna månad har jag lön att inhämta från tre företag hehe. Så två löner kom idag och sista kommer på tisdag. Bra att ha det lite uppdelat med!

Igårkväll åkte jag till gymmet och körde ett Bodycombatpass. Det var hur SKÖNT som helst! Att bara få komma hemifrån är guld värt ibland. Karln har gjort illa handen och varit hemma ett par dagar= vi har gått på varandra! FI FAN AJ SÄJ! Så det var helt klart värt det att åka iväg och träna en sväng! Sov jättebra inatt med, så bara fördelar med träningen. Funderar på om jag ska ta ett lunchpass idag, eller om jag ska vänta och ta ett eftermiddagspass imorgon istället :-) Kan vara skönt med ett träningspass när man vaknat till liv efter att ha sovit på förmiddagen.

Vad ska ni göra i helgen?

1 kommentar:

  1. Ja det är inte kul när båda är hemma hela dagarna samtidigt..! Skönt med träning, jag ska också börja strax!!! :D Igår dejtade jag med Joakim, ikväll blir det lite fest.. Hoppas det går bra! :) Kram!

    SvaraRadera