tisdag 28 februari 2012

Det här med glädje..

Jag vet inte riktigt vad som hänt, men de senaste veckorna har jag inte känt någon riktigt glädje över livet. Men jag är samtidigt inte ledsen eller deprimerad. Jag är någonstans mittimellan. LÅter det konstigt?
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det...Jag har liksom ingen lust att träna, och jag vet av erfarenhet att jag alltid brukar bli glad av det. Men jag kan inte förmå mig att ta mig dit.
Har mina misstankar om p-staven. Har återigen fått mellanblödningar, börjar kännas riktigt jobbigt nu! Inte mycket, men jag känner det i kroppen. Blir liksom däven och får ont och blir illamående.
Jobbigt jobbigt! Funderar på att byta tillbaka till minipiller, men är rädd att de ska verka annorlunda nu. Får ringa barnmorskan imorgon och rådfråga lite.

Eftermiddagen spenderades på stan med en väldigt god vän <3 Inhandlade nya underkläder. Nu har jag äntligen kommit ner i strl på bh som går att köpa på "vanliga affärer". Innan operationen sa jag att jag var nöjd bara jag kunde köpa bh på Lindex...och det kan jag nu!
Okej okej, taxöronen är inget ett skryta med, 85A, men jag rullar hellre upp taxöronen o placerar dem i bhn än har 30kilos övervikt! Att jag även har strl M (40/42) är ett under i sig! Jag är riktigt glad för det här, men jag bara önskar att jag kunde komma iväg till gymmet igen. Förhoppningsvis blir det en pt-timme nästa vecka. Hoppas att det ger mig inspiration!

1 kommentar:

  1. Känner igen mej. Så tror jag förstår hur du menar :)
    Undra om det kan vara någon form av period som vi opade går igenom kanske.

    Men vi kommer säkert ut ur det snart iaf :)
    Kramen

    SvaraRadera