torsdag 16 februari 2012

Håhåjaja

Hällow hällow!
Fick köra en annan tidningsrunda igår, den jag övade på förra veckan. Det är så jävla typiskt att det blir snöstorm när jag kör ett eget distrikt för första gången. Likadant var det förra året!
Igår var det maaaaasssoooor med snö både här och där. Delade ut sista tidningen vid 7.40 :-( o då var det ett ställe som jag inte kom åt heller. Överlag gick det ganska bra trots vädret.
Imorse var jag klar redan vid 5.30...o tillbaka o parkerad med bil o släp vid 6.15. Då hade jag tankat med :-D Inte världens smartaste ide att köra rundan på en kvarts tank, men det gick precis :-D Till inatt är bilen tankad och klar!

Är väldigt seg och dålig i magen idag. Framför allt trött! Har varit uppe och ätit lite nu, så ska strax lägga mig igen. Hoppas magen blir bättre, annars får någon annan köra brumbrumbilen inatt. Dålig i magen o köra bil går ju inte riktigt ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar