måndag 13 februari 2012

Godförmiddag!

Frukost är intagen och jag ska snart bege mig ner mot staden för lite möten!
Ska försöka gå förbi Avlösarservice med och lämna in kopia på mitt arbetsgivarintyg. Är ju bra om jag vill ha lön liksom :-)
Arbetsförmedlingen borde jag kanske gå till med ja...nu är jag ju officiellt arbetslös..fast ändå inte :-D Jobbar ju inte heltid, men jobb har jag iallafall!!

Ikväll blir det jobb ett par timmar :-)
Ska bli roligt. Ska försöka svänga förbi Rebecka innan och hämta mina ljus med :-)

Vad gör ni idag?

1 kommentar:

  1. Är du medveten om att klockslagen på dina inlägg inte är riktigt rätt? :P

    Vad kul att du har massa jobb fast du inte har jobb! Sånt gillar vi!

    Vad är det för ljus du ska hämta?
    Idag har jag varit i Sollentuna, blev helt slut av det då jag har snorig näsa och feber!

    När jag kom hem fick jag blommor av både pojkvännen och hans föräldrar! <3

    Nu ska jag sova! :)

    SvaraRadera